.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جاسم دلاوری مربی بوکس جوانان کشور شد
جاسم دلاوری عنوان‌دار بوکس در سال‌های گذشته به عنوان مربی تیم بوکس جوانان کشور انتخاب شده و قرار است که فعالیتش را در کسوت مربی‌گری از اواخر ماه جاری آغاز کند.

به گزارش شمال نیوز،جاسم دلاوری با تایید خبر انتخابش به عنوان مربی تیم ملی جوانان کشور، اظهار کرد: پس از برگزاری اردوهای انتخابی فعالیت بنده در تیم ملی از اواخر این ماه آغاز می‌شود.

وی با اعلام اینکه همه تلاشم را برای ارتقاء بوکس کشور انجام می‌دهم، تصریح کرد: بنده به طور کامل از ورزش قهرمانی بوکس خداحافظی نکردم، در مدت حضورم به عنوان ورزشکار همه دغدغه‌ام ارتقا این رشته ورزشی بوده است و در کسوت مربی‌گری هم این موضوع در دستور کار بنده قرار دارد.

عنوان‌دار بوکس ایران در مسابقات آسیایی یادآور شد: استعدادهای بوکس کشور بسیار زیاد است و می‌توانیم حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشیم و بنده هم تلاش می‌کنم تجربیات خودم را در اختیار ورزشکاران و بازیکنان تیم ملی قرار دهم.

وی در پاسخ به این سؤوال که آیا غیر از شما گزینه‌های دیگری برای انتخاب مربی‌گری جوانان بوکس وجود داشت، افزود: بنده در جریان پروسه انتخاب مربی تیم ملی جوانان قرار نداشتم.

دلاوری درباره آخرین وضعیت جسمی‌اش و بحث حضور در تیم ملی بزرگسالان به عنوان بوکسور، افزود: یک آسیب دیدگی خیلی جدی در گردن دارم به دلیل هزینه‌های بسیار سنگین نیاز به اسپانسر داشتم به نظر می‌رسد که باید در این عرصه به ورزش کشور خدمات کنیم./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.076 seconds.